Poszukujesz strony internetowej dla swojej firmy? A może chcesz otworzyć swój sklep internetowy?
Jeżeli tak, to zapoznaj się z naszą ofertą! Projektujemy m.in.: strony wizytówki, strony internetowe oraz sklepy internetowe.
Atrakcyjne ceny, szybki hosting i brak ukrytych kosztów. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już teraz!
Poszukujesz strony internetowej dla swojej firmy? A może chcesz otworzyć swój sklep internetowy?
Jeżeli tak, to zapoznaj się z naszą ofertą! Projektujemy m.in.: strony wizytówki, strony internetowe oraz sklepy internetowe.
Atrakcyjne ceny, szybki hosting i brak ukrytych kosztów. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już teraz!
Wiele osób może sobie zadać te pytania – czy warto mieć stronę internetową? Czy strona internetowa jest mi potrzebna? Czy strona internetowa może przynieść mi wymierne korzyści? Jak bardzo moja firma zyska na swojej własnej witrynie internetowej? Jeżeli zadajesz sobie takie pytania lub podobne to dobrze trafiłeś/aś! W tym krótkim artykule, postaram się pokazać wszystkie zalety profesjonalnej strony internetowej.
Po pierwsze największą zaletą strony internetowej jest bez wątpienia możliwość przedstawienia oferty swojej firmy. W znacznej większości przypadków – bez względu na to czy nam się to podoba czy nie, to papierowe ulotki czy katalogi coraz szybciej odchodzą w zapomnienie. Owszem, czasem są bardzo ciekawą i wartościową formą prezentowania oferty, która w niektórych branżach sprawdza się idealnie, jednak w wielu firmach, szczególnie tych mniejszych lub tych, które świadczą usługi (jak np. wynajem zwyżek, firma transportowa, gazownik, etc.) jest praktycznie niemożliwa do sensownego użycia. I właśnie tutaj na pomoc przychodzą nam strony internetowe. Jedną z największych zalet strony internetowej jest więc możliwość przedstawienia oferty swojej firmy. Strona internetowa daje nam dodatkowo więcej możliwości prezentacji naszych usług niż inne formy. Możemy w sposób dokładny opisać i wyszczególnić całość naszej oferty, nie musimy ograniczać się do kosztów druku lub innych ograniczeń tej formy reklamy. Ponadto, strona internetowa daje nam możliwość publikacji filmów i innych materiałów wideo dotyczących naszych usług – dzięki czemu nasz klient może zapoznać się dokładnie z naszymi usługami i zyskać zaufanie co do naszych umiejętności i doświadczenia. Mnogość zdjęć, galerii, opisów, danych technicznych, danych produkcyjnych i wszelkich innych opisów jest często niemożliwa do opisania w katalogu – strona internetowa nie ma tych ograniczeń. Nie możemy zapomnieć o kolejnej zalecie strony internetowej, a więc możliwości edycji zamieszczonych treści.
Jest to kolejna z bardzo ważnych zalet stron internetowych. Wszelkie zamieszczone treści na stronie są łatwo edytowalne – przy założeniu, że strona została przygotowana w sposób prawidłowy i nowoczesny, dzięki czemu jej edycja jest tania i prosta – do tego stopnia prosta, że wiele osób, które posiadają przynajmniej podstawowe umiejętności obsługi komputera będą w stanie takiej prostej edycji dokonać.
W wielu branżach nasza oferta może się zmieniać. Czy to w zakresie świadczonych usług, cennika czy z wielu innych powodów. Papierowe katalogi i ulotki staną się wówczas bezużyteczne – a więc raz marnujemy papier, a dwa marnujemy pieniądze, które wydaliśmy na wydrukowanie tych materiałów. Strona internetowa nie ma takiego problemu. Praktycznie wszystko można łatwo i szybko edytować lub uaktualnić. Jeżeli nie czujemy się na siłach, by robić to we własnym zakresie, taka usługa kosztuje już od jedynych 50zł wzwyż – oczywiście wszystko jest zależne od zakresu ewentualnych prac, jednak w większości przypadków edycja taka zamknie się w zakresie cenowym rzędu 50zł – 350zł.
Każdy kto posiada swoją firmę, chciałby mieć możliwie jak najwięcej klientów. Skuteczne zareklamowanie swoich usług jest jednym z podstawowych czynników wpływających na rozwój naszej firmy oraz jej płynność funkcjonowania. Oprócz wskazanej wcześniej zalety w postaci przedstawienia klientowi oferty, strona internetowa pozwala nam także tą ofertę zareklamować i wypromować. Możemy to zrobić na wiele sposobów. Jednym z nich będzie promowanie swoich zalet na samej stronie – a więc możliwie najlepsze (co do zasady zgodne z prawdą!) opisanie dlaczego klient powinien nam zaufać i dlaczego to właśnie my powinniśmy być tą firmą, z której usług będzie chciał skorzystać. Odpowiednie przedstawienie treści na stronie, może znacząco zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu z nami, a więc do skorzystania z naszych usług. Kolejnym ważnym aspektem w kontekście reklamowania swoich usług poprzez stronę internetową jest prowadzenie kampanii Google ADS – a więc kampanii reklamowej, dzięki której (w zależności od założonego budżetu) będziemy wyświetlać się na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania w Google. Znakomita większość kampanii, aby była skuteczna wymaga posiadania strony internetowej. Oczywiście w teorii może to być jakikolwiek odnośnik, do którego zaprowadzi kampania, jak np. profil firmy na Facebook’u, ale czy nie zależy nam na tym, aby klienta zachęcić do skorzystania z naszych usług? Profil firmowy na Facebook’u co do zasady nie należy do zbyt atrakcyjnych wizualnie, a co również ważne, nie daje nam zbyt dużych możliwości promowania i przedstawiania swojej oferty.
No właśnie! Czy strona “wizytówka” będzie wystarczająca? Czym jest strona wizytówka?
Strona wizytówka, to zaprezentowanie oferty Twojej firmy w jak najbardziej krótkiej, ale zwięzłej i czytelnej formie. Jeżeli oferta Twojej działalności nie jest obszernie długa, lub chcesz tylko po krótce ją zaprezentować, to taki format strony internetowej jest stworzony właśnie dla Ciebie!
Witryna będzie mała i przejrzysta – bez natłoku niepotrzebnych dla Twojego klienta szczegółowych informacji. A z racji tego, że jej przygotowanie jest szybkie, to też cena jest atrakcyjnie niska!
Tsu-Design Wojciech Wojtasiewicz
ul. Filaretów 20
43-600 Jaworzno
NIP – 632-20-26-942
REGON : 387398304